Villány meghívta Európát... de miért is?
Blogtörténelmi pillanatot fogunk a most következőkben együtt megélni. Lejegyeztem két éves blogírási munkásságom legrövidebb bejegyzését.
Villányban jártam a minap, ahol volt szerencsém részt venni egy rendkívül nívós rendezvényen. Hazai és nemzetközi szaktekintélyek elemezték, hogy a Villányi Franc-t, mint márkát hogyan és milyen messzire lehet eljuttatni a nemzetközi piacon. Sokan részletesen leírták már előttem az ott történteket, ahol számos adat elhangzott. Az én véleményemet egyetlen képletbe sűrített pár adattal le tudom írni:
500 hl prémium és szuperprémium Franc
+
25 MFt éves marketing büdzsé
=
magyar piac
Jónapot kívánok!

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Belépés

Csatlakozz a beszélgetéshez...