VinCE magazinból: 3+1 dolog, amire oda kell figyelni a kitelepülések szervezésekor

közzétéve: 2015. május 07., csütörtökBlog0 hozzászólás

A májusi VinCE magazinban megjelenő rövid cikkhez bővebb kifejtést ígértem azoknak, akik meglátogatják a blogomat direktben is. Ennek teszek itt most eleget. Tessék :)

Jön a jó idő, és indul a borfesztivál szezon. Egy átlagos borász ilyen rendezvényeken megjelenik legalább 3-4 alkalommal egy szezon leforgása alatt. De sajnos a legtöbben azon túl, hogy reménykednek benne, hogy sokan eljönnek majd a borfesztre, és a nagy számok törvénye alapján majd elfogadható számú fogyasztó esik be hozzájuk, mást nem tesznek. Pedig nem kell sokat tenni azért, hogy egy kicsit bebíztosítsuk magunkat forgalommal.

Lássuk, mivel tudod kézbe venni az irányítást, és személyesen gondoskodni a forgalmadról?

  1. Minden rendelkezésre álló csatornán értesítsd ki a rajongóidat, hogy ott leszel! Tedd ki a honlapodon, posztolj róla a facebookon, küldj hirlevelet az e-mail listádra, és feltétlen szólj a haveroknak is :) ! Ezeket a műveleteket nem árt ismételni, ahogy közeledik a rendezvény egyre sűrűbben, hogy biztos eljusson a rajongóidhoz. Azt azért szoktam javasolni, hogy ne mindig ugyanazt az üzenetet küldd ki újra, és újra, mert hamar megunnak. Inkább próbáld színesíteni a tartalmat. Legyen vicces is, készítsd elő a nyereményjátékot és rögzítsd a fejekben az időpontot, és a helyszínt.
     
  2. Ha már pénzbe kerül, hogy ott vagy, akkor különíts el még egy kis forrást arra, hogy mások is tudjanak rólad. Hírdess a Facebook-on, vásárolj helyet a rendezvény kiadványában, és ha nagyon eltökélt vagy, akkor kutasd fel a regionális hirdetőújságot, és abban is válts egy helyet! Érdemes rászánni egy kis időt, és felkutatni, hogy hol hirdeti magát a rendezvény ráállni a farvizére. Mondjuk, ha van saját kiadványa a fesztiválnak, akkor tedd bele magad, vagy ha hirdeti magát a rendezvény egy helyi újságban, akkor vedd meg a következő oldalt.
     
  3. Az aduász pedig a nyereményjáték. Találj ki egy frappáns játékot, amivel oda tudod csalni az embereket. Például posztolj ki minden nap a fesztivál ideje alatt egy aktuális hírt, amihez kiírod, hogy a megosztók között egy palack bort sorsolsz ki.

Ha ezt a három pontot összekapcsoljuk, tehát az adott időben indított nyereményjátékunkat pénzért meghirdetjük a rendezvényhez köthető hirdetési felületeken, és persze a saját csatornáinkon is közzétesszük, természetesen amellett, hogy hol találnak meg bennünket, akkor leszünk a legeredményesebbek.

És hogy mi a +1 tipp? Ha mindezzel kész vagy, és eljött a borfesztivál ideje, akkor ne felejtsd el a MOSOLYT! :)

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem