TOP 5 kedvenc 2016 - Ezeket a cikkeket szerettétek az idén.

közzétéve: 2016. december 31., szombatBlog0 hozzászólás

Időnként szeretem nézegetni, hogy melyik cikkekre vagytok vevők, milyen témák érdekelnek titeket a legjobban, ezért a nézettségek alapján összeállítottam a TOP 5 legnépszerűbb cikket a Bormarketing1x1-en.

  Mozgalmas volt az idei év sokfelé jártam, és sok emberrel találkoztam... és persze jó sok bort ittam. Bővült sokat a tartalom is az oldalon. Lassan túlnövi a blog kategóriát és egy sokkal összetettebb szolgáltatói felület felé veszi az irányt. Erre tudatosan készülök, úgyhogy hamarosan várható változás minálunk, de most essen szó az elmúlt évről, és nézzük meg, hogy ti melyik cikkeket értékeltétek a legjobban. Itt a TOP 5:

 

5. helyezett

  Az ötödik helyen a "Villány meghívta Európát... de miért is?" című cikk végzett, de miután ez a bejegyzés inkább, egy gyors véleményközlés volt, vagy inkább csak egy kis fellángolás, így az 5. helyen a "Hatékony eladáshoz márpedig piramis kell!" című cikket hozom, amely a termékpiramis építésének fontosságát elemzi ki.

Kattints a cikkhez!

4. helyezett

  A negyedik helyen a "Trendi dolog kézműves borásznak lenni, de csak óvatosan!" című cikk végzett. Ezt a bejegyzést egy, a kézműves kifejezés elcséplődését bemutató videó ihlette. A lényege, hogy bármibe is kezdesz, mindig maradj hiteles. Ez szerintem örök igazság.

 

Kattints a cikkhez!

3. helyezett

  A harmadik egy mélyebben szántó gondolatsor lett, ahol a hazai bormarketinggel kapcsolatban írom le a véleményem. "Tegyük végre rendbe a magyar bormarketinget!" Megosztó cikk lett. Kaptam sok kritikát, de sok elismerést is Gondoljon bárki bármit, egyben megingathatatlan vagyok. Egy erős hazai bormarketinget, csak alulról építkezve, erős alapokra lehet építeni.

 

Kattints a cikkért!

2. helyezett

  Kevéssel maradt csak le a dobogó legmagasabb fokáról a balatoni körútról szóló cikk, ahol egy felmérést készítettem a borászok marketinggel kapcsolatos szokásairól. Érdekes és tanulságos eredmény született. "Bormarketing a Balaton körül: így költenek a borászok."

 

Kattints a cikkért!

1. helyezett

  Dobpergés... 2016 legnépszerűbb cikke egy nemes kezdeményezésről, a borászok közötti összefogásról szól. A "Milyen lehet egy jó marketing cuvée?" című interjú a Vida és a Vylyan borászatok közös kampányáról szól. Nagyon örülök, és felettébb büszke vagyok arra, hogy ez érdekelt benneteket a legjobban idén. Ez számomra azt jelenti, hogy van jövője az összefogásnak.

 

Kattints a cikkért!

  

  Ez volt hát az idei összefoglaló. Jövőre még több tartalommal és még hasznosabb lehetőségekkel folytatom a munkát. Boldog új évet kívánok mindenkinek! :)

 

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem