Miért jó, ha tudunk beszélgetni a problémáinkról?

közzétéve: 2015. június 24., szerdaBlog0 hozzászólás

Gyöngyösön jártam a minap. A Borpalota Borászat keresett meg, hogy segítsek nekik a céges marketing irányba állításában. Érdekes és tanulságos volt.

  Amikor beérkezett a konzultációra a felkérés, nagyon megörültem, és ezt inkább utólag élem meg igazán. Az egész napos munka legmélyebb következtetése számomra az volt, hogy bár nagyon jó, ha megvan a felismerés, hogy szükség van a bormarketingre, de a legnagyobb bátorság - épp úgy, mint a magánéletben - ahhoz kell, hogy segítséget kérj, ha nem megy.

Nem leszel kevesebb, ha segítséget kérsz

  A Borpalota irányítói, Dunai György Sándorné, és dr. Dunai Bernadett felismerték, és be is látták, hogy kell a segítség. Ezért minden tiszteletet megérdemelnek. Tudják, hogy kevesebbek ettől semmiképp sem lesznek.

  Azt terveztem, hogy részletesen kielemzem a napot, de amikor megkaptam a szöveges értékelést a munkámról úgy döntöttem, hogy ehhez a cikkhez beengedek egy "társírót". Természetesen tisztában vagyok vele, hogy el fog érni engem az a vád, hogy én írtam, de esküszöm, hogy nem így van. Aki nem hiszi, járjon utána! :)

 

Íme hát az értékelés:

  "Évek óta tanácstalanul álltunk a marketing misztériuma előtt. Költöttünk is rá, nem is keveset, de a remélt eredmény soha nem következett be. Borászatunk mérete és alacsony személyi állománya pedig nem tette lehetővé külön marketing szakember alkalmazását.

  A borászat fejlődése érdekében úgy ítéltük meg, itt az ideje egy szakértő véleményét kikérni. Egy ideje olvassuk a Bormarketing 1x1 blogot és a mindannyiunk számára érthetően levezetett okfejtések gyakran célba találtak a működésünkben, ezért úgy gondoltuk személyes konzultáció keretében egy komplexebb, borászatunkra szabott marketing terv kialakításában tudna nekünk Gábor segíteni.

  A konzultációnkra Gábor már a korábban elküldött háttéranyagokból felkészülten és az ezek alapján kialakított koncepciótervvel érkezett. Eljött hozzánk az ország másik felére, nem nekünk kellett utazni és nem kellett a munkából kiesve hozzá alkalmazkodni, ami jelentős könnyebbség volt. A marketing laikusok számára nehezen meghatározható jellegét fordította le nekünk, borászatunkra szabva. Mit, hol és miért kell tenni ahhoz, hogy sikeresebbek legyünk. Magas szakmai tudását egy szerény személyiség mögé rejti, amely üdítő frissesség volt a korábbi negatív tapasztalatainkkal szemben. Ez nekünk mindig azt mutatja, hogy nem a személyével, hanem a szakmaiságával akar minket meggyőzni. A nap végére közösen kialakítottuk a marketing koncepciót, amelyet a következő hónapokban szem előtt tartunk és előre láthatóan fél év múlva Gáborral együtt értékelünk és frissítünk." 

dr. Dunai Bernadett

 

  Ezek után szeretnék mindenféle színpadiasságot elkerülni... úgyhogy annyit írok csupán, hogy jól éreztem magam, és örülök, ha segíteni tudtam. Meghajlás, függöny. :)

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek · Visszajelzés küldése
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem