Kutya, gyerek, delfin vagy meztelen csaj = BOR?

közzétéve: 2015. május 28., csütörtökBlog0 hozzászólás

Marketinges berkekben valamilyen formájában régóta kering már ez a mondás: "Kutyával, gyerekkel, delfinnel vagy meztelen csajjal bármit el lehet adni." Mit jelent ez, és hogyan lehet ezt a bor ágazatban értelmezni?

  Kíváncsi voltam, hogy mi vált ki komolyabb érdeklődést a munkásságomban, ezért végigkutattam a Facebook posztokat. Azokat a bejegyzéseket kerestem, melyekre pénzügyi támogatás nélkül a legtöbben kíváncsiak voltatok. Az egyik legjobb elérést produkáló poszt nemes egyszerűséggel a meztelen csajos volt. :)

Kutyával, gyerekkel, delfinnel vagy meztelen csajjal bármit el lehet adni.

  Uraim! Tegye fel a kezét az, aki a meztelen csaj miatt kattintott a bejegyzésre! Na, nem kell "pironkodni", nincs ebben semmi kivetni való. Ha egy kockás hasú palit tettem volna ki, akkor ugyanezt a hölgyektől is megkérdezhetném. Ez természetes emberi ösztön, melyet kiválóan lehet használni a marketingben. Nagyon jó hír, hogy magyar példa is akad az ilyen fajta reklám megoldásra:

  Kicsit sarkos elmélet de tökéletesen beleillik a marketing szabályaiba. Ugye nem terméket adsz el a vevődnek, hanem vágyat, vagy félelmet. Most a vágyról beszélünk. A kutya, a gyerek és a delfin a cukiság faktor, az is ide tartozik. A kutyát például nagyon jól használja a sörösöknél a Budweiser, de maradjunk a meztelen csajnál ...a vágyat itt gondolom nem kell nagyon kifejteni.

  A lényeg az, hogy ízlésesen használva, inkább csak sejtetve, mintsem mindent megmutatva - már csak azért is, mert azt a reklámtörvény tiltja - igazán eredményes kampányokat tudunk gyártani.

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem