Határozd meg, hogy kinek akarsz eladni!

közzétéve: 2015. február 25., szerdaBlog0 hozzászólás

Mi a célcsoportod? ... Állj meg, és gondolkozz ezen egy kicsit! --- Példa: Mindenki, aki szereti a jó bort. - Egyes, leülhetsz! Akarsz jobb jegyet? Olvass tovább!

Mi a célcsoportod? ... Állj meg, és gondolkozz ezen egy kicsit!

Példa: Mindenki, aki szereti a jó bort. - Egyes, leülhetsz!

Jegyezd meg, ha mindenkire célzol, senkit nem kapsz meg... Na jó ez így egy kicsit sarkos, de az tény, hogy nagyon rossz hatásfokkal működnek így a reklámjaid. Sok ráfordított forintért kevés vásárló.

Az a feladatod, hogy pozicionáld magad. Határozd meg, hogy kinek akarod eladni a borodat. Ez nem is annyira nehéz. Figyelj, itt egy példa:

- Harmadik generációs pincészetem van, mindig nagy hangsúlyt fektetek a minőségre. Minőségi és nem mennyiségi termelést folytatok, így az áraim is magasabbak kicsit az átlagnál.Ízvilágra inkább a testesebb, hosszú lecsengésű borokat részesítem előnyben.

A megoldás: A testes borokat inkább a férfiak keresik, megfizetni a Te minőségedet, meg inkább a már biztosabb egzisztenciájú, korosabb emberek... és ezt még lehet így tovább finomítani.

A lényeg az, hogy ha mindenkire célzol, akkor is csak azokat a vásárlókat kapod meg, akik a Te célcsoportodat képezik, ezért gazdaságosabb, ha előbb meghatározod, hogy kik is ezek.

 

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem