Ha egy boroscímke szép, akkor működik... vagy nem?

közzétéve: 2015. május 21., csütörtökBlog0 hozzászólás

Borzalmasan szakállas viták lobognak folyamatosan arról, hogy milyen is a jó címke. Tegyük ezt a kérdést akkor most rendbe.

  Nem kezdem az elején, mert akkor ez egy olyan hosszú cikk lenne, hogy Tolsztoj Háború és békéje is elbújhatna mellette. Kezdem inkább ott, hogy a jómultkor összefutottam Demeter Csabával, aki büszkén mutatta az új címkecsalád három tagját. 

Bevallom férfiasan, hogy elgyengültem. Szerintem telitalálat!

  Szakmai szemmel (gyárilag grafikus vagyok) minden rendben van vele. Következetesen hozza a korábban elindított fényes címkés, karakteres dizájnt, és rádobott még egy lapáttal. Még színesebb, és helyes kis utaló jellegű grafikák is helyet kaptak rajta, ezért így már hangulata is van. Csaba mesélte, hogy kapott azért egy két szakmai jellegű tanácsot, amin javítani kell (pl.: a Hanga túl vékony betűvel lett írva), de azért sokat várnak tőle.

Ezután jött a fekete leves.

  Tetszik és kész! Ezen felismerésemet lelkesen elkezdtem megosztani borhoz jobban, és kevésbé értő kollégákkal, barátokkal és meglepő reakciók érkeztek. Az új címkék teljesen megosztották a közönséget, ráadásul a szélsőségekig. Volt utálom és imádom is.

  Elkezdtem hát ezen vadul töprengeni, hogy mi lehet ennek az oka, és mit jelent ez az új "ruhát" viselő borokra vetítve. Le is szűrtem a magam kis következtetését, de aztán el is fakult bennem ez a dolog egészen addig, amíg nem találkoztam újra Csabával, ez már a bevezetés után történt.

  Égő kíváncsisággal meg is kérdeztem tőle, hogy "Na? Milyen lett a fogadtatás?" A válasz olyasmi volt, amit én is kaptam korábban: vegyes.

Rendkívül megosztó lett a címke... és jó ez nekünk?

  Kifejtettem Csabának a véleményemet, melyben megerősített, hogy őket is ezek az elvek vezérelték, miszerint A LÉNYEG BELÜL VAN. A címkének az a dolga, hogy felhívja a figyelmet a beltartalomra, ezt meg vagy így, vagy úgy megoldja. Egy áruházi polcon kitűnik a többi közül az biztos, és ha már levette a polcról a vevő, hogy megnézze: Mi ez az ocsmányság?/Minek van ilyen menő címkéje? ..azután már könnyen bekerül a kosárba.

  Egy szó mint száz, az a lényeg, hogy ha a beltartalom rendben van, akkor akár azt mondjuk, hogy "De király címkéje van ennek a jó bornak!" akár azt, hogy "De gáz címkéje van ennek a jó bornak!" a lényegen nem változtat. A bor finom volt, és egészségünkre vált.

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem