Deficites borfesztiválok, jó ez nekünk?

közzétéve: 2015. február 27., péntekBlog0 hozzászólás

Ezt úgy hívják, hogy közvetlen kapcsolattartás a vevőddel. Ez a lehető legpontosabb formája a visszajelzések begyűjtésének. A legtöbb borászat mögött ott áll a borász, egy ember, akihez köthető a termék.

"...igazából nem nagyon éri meg a borfesztiválokon való részvétel. Persze szívesen megyünk, jó találkozni az emberekkel, akik elmondják a véleményüket, de örülünk, ha nullára kijön a végén. Anyagilag tehát nem éri meg, a marketingben van szerepe?"

Ebben az esetben a kérdésben félig benne van a válasz is. "jó találkozni az emberekkel, akik elmondják a véleményüket" Ezt úgy hívják, hogy közvetlen kapcsolattartás a vevőddel. Ez a lehető legpontosabb formája a visszajelzések begyűjtésének. A legtöbb borászat mögött ott áll a borász, egy ember, akihez köthető a termék (erről később még írok részletesebben) Ha a vevőd tud személyesen veled találkozni egy ilyen fesztivál alkalmával, akkor már személyes élményei, és ezzel együtt kötődése is lesz a termékeidhez. Ez egy nagyon komoly brand-építési fegyvertény. Ma magyarországon igazábol nem is jegyzik azt a borászatot, aki nem jelenik meg legalább 3-4 borfesztiválon egy évben. Tehát az a lényeg, hogy van akkora marketing értéke ezeknek a megjelenéseknek, hogy még akkor is megéri elmenni, ha mínuszba hajlik kicsit a költségvetés. Szemfülesebbek időzíthetnek erre az időszakra mondjuk egy nyereményjátékot a Facebook-on, hogy lokálisan minél több embert vonzzanak a standjukhoz.

 

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem