Az arculatod alfája a logo

közzétéve: 2015. február 26., csütörtökBlog0 hozzászólás

Ha gondosan ki akarod forgatni a pincéd a négy sarkából, és az alapjainál kezded átvilágítani a marketinged felépítését, akkor jó kiindulópont lesz az arculatod, annak is az alfája: a logo.

Ha gondosan ki akarod forgatni a pincéd a négy sarkából, és az alapjainál kezded átvilágítani a marketinged felépítését, akkor jó kiindulópont lesz az arculatod, annak is az alfája: a logo.

1. Van-e szabad szemmel is jól látható brand-ed? Mennyire ismerik a márkád? Ha van, akkor az egyezik-e az általad elérni kívánt célcsoport ízlésével? Ha igen, akkor ez a kérdés: pipa.

2. Ha nem, akkor érdemes-e hozzányúlni? Pl.: a 3. generációs családi pince egyedi kovácsoltvas rácsát mintázza, amit még nagyapád választott, és a bélyegzőjén használta a motívumot. Na ezt kár lenne bántani, egy jó grafikus meg tudja oldani az arculat többi elemével a célcsoport motiválását.

3. Ha hozzá kellene nyúlni, és lehet is, akkor fontos, hogy olyan grafikust válassz, akiben megbízol, mert én azt szoktam mondani, hogy " Nem az az első számú cél, hogy a logo a megrendelőnek feleljen meg, hanem, hogy a célcsoport tetszését nyerje el." Persze nem árt, ha a megrendelő is tud azonosulni vele, de akkor is még csak másodlagos tényező.

 

Címkéklogoarculat
Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem