A Vylyan Pincészetből most már tényleg példát kell statuálni!

közzétéve: 2015. augusztus 29., szombatBlog0 hozzászólás

Már figyelem egy ideje a Vylyan marketing tevékenységét, és azt kell állítsam, hogy most már itt az ideje, hogy szót emeljek, mert amit itt marketing címen csinálnak az elképesztő.

  A minap volt szerencsém részt venni a Vylyan Pincészet ünnepi összejövetelén. A Montenuovo-t ünnepeltük, mely immár 20. éve szerepel birtokborként a termékpalettán.

  A csapat nagy része Pécsről, és Budapestről érkezett, akiknek szervezett buszjárat (!) indult a pincéhez, de nekem sem kellett panaszkodnom, a szervezésnek gondja volt rá, hogy én is eljussak Szegedről a tetthelyre, ezt külön köszönöm. Tíz óra előtt érkeztünk a kirándulás első célpontjához Békáspusztára a Muzeumba, ahol Korábban a Montenuovo család gazdasági központja volt. Itt miközben a kellemesen gyöngyözö Kszí-vel öblögettük az út porát, egy időutazáson vehettünk részt, ahol részletesen elmesélték a birtokbor névadójának rendkívül színes élettörténetét. Megismerhettük a herceg leszármazottait, akik Bécsből érkeztek..

A vén diófa árnyékában Kszí kóstolgatása közben bármit meghallgat az ember.

  Miután történelemből már jól fel voltunk készítve, elmentünk a Batthyány-Montenuovo mauzóleumhoz Bólyon, ahol további érdekességeket meséltek nekünk. Az impozáns épület hűen ábrázolta, hogy egykor mennyire komoly szerepe volt a családnak a térség gazdasági életében.

A Batthyány-Montenuovo család mauzóleuma

  Miután kellőképpen megdolgozták mindenki érdeklődését, mehettünk Kisharsányba a pincészethez, ahol finom ebéddel és magával a lényeggel, a Montenuovo Cuvée-vel vártak bennünket... és igazából itt kezdődött az a rész, amivel engem, mint marketingest teljesen levettek a lábamról. Megpróbálom pontokba szedni, hogyan is vezették végig a marketing fonalát: 

  • Felkutatták a név eredetét, felkeresték az örökösöket és alaposan körüljárták a történelmet.
  • Miután meg volt a story meghirdették a rendezvényt, mely bár zárt körű volt, de gondoskodtak róla, hogy kellő szellőztetést kapjon a sajtóban. Már jó előre meg volt a sajtóanyag, amelyet szétküldtek, és a rendezvényre is számos médiumot meghívtak.
  • A rendezvényen az illusztris partnereket olyan elemekkel kápráztatták el, mint például az összes Montenuovo Cuvée évjáratának végigkóstolása, ezt biztosan mindenki megjegyzi, aki ott volt.

'95-ig visszamenőleg kóstolhattunk

  • Jubileumi kiadást készítettek a Cuvée-ből, melyet személyesen a legfiatalabb örökös, Alexander állított össze a főborász, Ipacs Szabó István segítségével. (erre majd még szép marketing-füzéreket lehet készíteni)
  • Végül búcsúzkodáskor a pincészet marketingese, Iványi Emese odavezetett egy asztalhoz, ahol választhattam egy Vylyan képeslapot, és írhattam pár sort a barátaimnak (hadd irigykedjenek), melyet ki is postáznak majd... na hát itt végképp elolvadtam, hadat üzentünk a romlott digitális világnak, hejj!

  Amikor pedig Debreczeni Mónika birtokigazgatót szembesítettem azzal, hogy mennyire tetszik, amit csináltak, egyszerűen csak annyit mondott: Annyira elvesztek a történelem feltárásában, hogy már azt is elfelejtették, hogy marketing céllal kezdtek neki.

  Minden esetre hölgyeim és uraim, egy tökéletes ívű kommunikációs kampányt figyelhettünk meg, melyben a jubileumi bor megalkotásával azért az értékesítés lendületére is figyeltek. Követendő példa, gratulálok!

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem