A giga hirdetéseket csak a multik engedhetik meg maguknak. Ennek most vége!

közzétéve: 2016. július 08., péntekBlog0 hozzászólás

Ha hirdetsz a Facebook-on, akkor tudod, a legolcsóbb és leghatékonyabb felület, és tudod, hogy úgy vagy eredményes, ha 50,- Ft alatt tartod az egy rajongóért kifizetett összeget, 25 Forintnál már erősen veregetheted a vállad, és ha le tudsz menni 10-15 Forintra egy aktivitásért, akkor megkoronázhatod magad. Én most azt mondom Neked, hogy meg lehet csinálni a 25 filléres (!) elérést!

Hatalmas kincset kaptam a kezembe. Az egyik legolvasottabb országos napilap elhatározta, hogy indít egy boros rovatot. (Nevet nem írok, amíg nem száradt meg a szerződésen a tinta.) A rovat kísérleti jelleggel fog működni fél évig, ahol felületeket biztosítanak PR cikkeknek, megjelenéseknek. Mindezt bevezető jelleggel brutálisan nyomott áron. Hosszas egyezkedések után sikerült közösen olyan csomagokat kitalálnunk, amelyek amellett, hogy gigantikus elérést bisztosítanak, mégis megfizethetőek egy átlag borászat számára is, és jól használhatóak marketing vagy brandépítés célra is.

 

Így néznek ki a csomagok:

 
Standard csomag:
  • 1/3 oldal megjelenés interjú, vagy ajánlott aktuális témákban
  • Online publikálás azonos, vagy következő napon, linkkel a hirdető értékesítési felületére
  • Az online publikációhoz csatolt képgaléria
  • A cikk kiküldése hírlevélben linkkel a hirdető értékesítési felületére
 
Prémium csomag:
  • 1/2 oldal megjelenés nagy helyszíni interjú témában
  • Riport és birtokfotó sorozat, amely a megjelenést követően szabadon felhasználható
  • Vásárlóösztönző címlap kupon mindkét méretű újságban
  • Online publikálás azonos, vagy következő napon, linkkel a hirdető értékesítési felületére
  • A cikk kiküldése hírlevélben linkkel a hirdető értékesítési felületére
 
Választható extra megjelenések: 
  • Facebook megjelenés. Ajánlott felvezető poszt a megjelenés előtti napon, és az online megjelenést követően két nappal emlékeztető jelleggel, valamint termék-, vagy eseménypromóciós jelleggel
  • Hírlevél kiküldés termék-, vagy eseménypromóciós jelleggel
  • Online rövidhír a cikk megjelenése előtt és/vagy után két héten belül
  • videó készítése és publiklálása

  Ezek a felületek ösesen milliós nagyságrendű elérést biztosítanak. Bekerülhetsz egy országos média gépezetébe a multik mellé, ez már eleve jól néz ki, de ez nem elég. Ennek a médiának a célközönsége "A VÁSÁRLÓ". Olyan helyen tudsz hirdetni, ahol tényleg a fizetőképes keresletet éred el. Ráadásul úgy vannak a csomagok összeállítva, hogy mindenképpen egy értékesítési felület felé terelje az érdeklődőt.

  Nagyon jó kis lehetőség ez, érdemes kipróbálni. Az ajánlat egyedisége miatt csak a Bormarketing1x1-en keresztül, és csak korlátozott számban elérhető.

 

Az alábbi űrlap kitöltésével kaphatod meg az ajánlatot.

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem