A 3 legfontosabb dolog a bevételed megsokszorozásához

közzétéve: 2015. július 23., csütörtökBlog0 hozzászólás

Hatásos kifejezés a bevétel többszörözés, igaz? Ezek csak üres szavak, vagy tényleg lehet többszörözni a bevételt? A válasz: lehet!

  Van egy kedvenc anekdotám. Az hogy igaz-e vagy sem, most teljesen lényegtelen, a mondanivaló a fontos. Így hangzik:

 

  Történt egyszer, hogy egy fogkrém gyár megtorpant a fejlődésben, bármivel próbálkoztak, egy idő után nem sikerült a forgalmat növelni. Kitalálta a vezetőség, hogy meghirdet egy pályázatot. Aki tud olyan megoldást hozni, ami garantáltan növeli a forgalmat 20%-kal, az nyeri a zsíros megbízást. Az ajánlat csábító volt, jöttek is rá a megoldási javaslatok szép számmal. Sok oldalas marketing mixek, kampány tervek és kommunikációs javaslatok, de amikor a garanciára került a sor, azt senki sem merte bevállalni. Végül, mikor már-már kétségessé vált a pályázat sikere, felbukkant egy termékfejlesztő, és egy borzasztó egyszerű javaslattal állt elő: Növeljék a fogkrém tubusának nyílását 20%-kal, így pontosan 20%-kal fog emelkedni a forgalom is. Kérdezték tőle, hogy mitől olyan biztos az elméletében? Azt mondta, hogy az emberek mindig végighúzzák a tubust a fogkefén, ha nagyobb a nyílás, akkor több fogkrém fog fogyni. A vezetőséget meggyőzték, kipróbálták és működött. Zseniális, nem?

  Mi történt ebben a zseniálisan egyszerű példában? Semmi mást nem csinált a fogkrémgyár, minthogy ugyan annak a vevőbázisnak többet adott el. Nos ezt Te is meg tudod tenni. Most gondolom azon töprengsz, hogy lehet, hogy hogyan oldod meg majd a másfél literes palackok logisztikáját, de nem ez a megfejtés.

A helyes megfejtés: a visszatérő vásárló

  Épp oly egyszerű, mint a fogkrémes tubus. Ahányszor rá tudod venni egy vevődet, hogy vásároljon újra, annyiszor nő a bevételed.

  De mit kell tenned, hogy újból kivethesd a hálód? Most jön a lényeg. Három fő lépésre lehet osztani a haditervet, lehet még finomítani, és extrázni, de ezek a legfontosabbak:

  1. Meg kell oldanod azt, hogy ha valaki már vásárolt egyszer nálad, akkor újból elérhesd, ha valamit ajánlani szeretnél neki. Erre többféle módszer is létezik, de a legbiztosabb mindig az, ha a saját listádat építed. Erről már írtam korábban. A feladat az, hogy ki kell szedni a vevődből minimum egy nevet és egy e-mail címet. Ez nem könnyű, mert nem szívesen adják meg az emberek az elérhetőségeiket, így is annyi szemetet kapnak már a fiókjukba, még ez is... ha meg is adnak egy címet, akkor hamis, vagy egy olyan fiók, amit csak a regisztrációkhoz használ, és nem fogod többé elérni rajta. Ezen a problémán úgy tudsz segíteni, hogy fontossá teszed a vevődnek azt, hogy megadja a címét, csak akkor adsz neki valami olyat, ami fontos számára, ha megadja az e-mail címét, és oda küldöd majd. Ez lehet egy ellenállhatatlan kedvezmény, egy korlátozott klubtagság vagy akár ingyen házhoz szállítás a következő rendeléshez. Az a lényeg, hogy érezze a vevőd, hogy kap cserébe valamit azért, amit ad.

  Figyelj, mondok egy példát, hogyan tudod ezt végrehajtani. Azt állítom neked, hogy a bevételtöbbszörözés másik két borzasztóan fontos lépését, azt hogy hogyan ragadd meg a vevőd osztatlan figyelmét, és hogyan teljesíted majd be az elkerülhetetlen ismételt vásárlást, SZOMBATON FOGOM ELKÜLDENI NEKED E-MAILBEN, HA REGISZTRÁLSZ AZ OLDALAMON!

  Gonosz, nem? :D Lelki füleiddel hallhatsz most egy sátáni kacajt. Érdekel a folytatás? Szombaton találkozunk! A regisztrációhoz kattints ide!

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem